Na uw storingsmelding streven wij ernaar om de responsetijd te beperken tot maximaal 8 werkuren. Hiermee verplichten wij onszelf eigenlijk om de storing aan uw apparatuur zo snel mogelijk te verhelpen. Op deze manier lopen uw eigen bedrijfsprocessen nagenoeg geen vertragingen op. Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde respons tijd zelfs ligt op ca 4.5 uur!

“Ad hoc service verlening op basis van 8 uur responstijd”

In de meeste gevallen kunnen wij de storing aan uw apparatuur direct verhelpen. Dit wordt mede mogelijk gemaakt, omdat al onze auto’s zijn uitgerust met een zeer uitgebreide voorraad van onderdelen en supplies. Helaas komt het wel eens voor dat de storing aan uw machine niet direct verholpen kan worden. Dit is voor u als bedrijf natuurlijk heel vervelend. Gelukkig hebben wij hier een oplossing voor! Als extra service kunnen wij aan u een bruikleenmachine beschikbaar stellen, zodat u ongestoord verder kunt gaan met printen, faxen of het maken van kopieën.

  • € 105,00 voor het voorrijden plus het 1ste half uur arbeid
  • Overige tijd berekend per kwartier à € 21,00
  • Gebruikte onderdelen worden berekend

Reparatiemeldingen kunt u direct versturen via het formulier op deze pagina. U kunt natuurlijk ook iedere storing telefonisch melden op telefoonnummer: 070-737 09 34.

    Meer informatie?

    HEEFT U ANDERE VRAGEN OF WILT U MEER INFORMATIE, KIJK DAN OP ONZE CONTACT PAGINA.